Follow:
lifestyle, samenwerking

Tijd voor een feestje!

Ik zal er aan moeten geloven, ik tik de 40 aan dit jaar. En dat is toch wel een feestje waard! Ook wordt Andries dit jaar 35 jaar en zijn we 15 jaar getrouwd. Al met al hele mooie ronde getallen. Ik roep denk ik al 2 jaar dat 2019 het jaar is om een groot feest te geven. Al bleef het bij roepen. De kosten voor zo’n feest zijn niet mals, maar het wel waard. Dus ik bleef het maar een beetje voor mij uitschuiven en als ik niet deze super verrassing had gekregen was het er wellicht niet eens van gekomen.

Mijn lieve familie

Mijn broer appte mij in januari ergens of hij even langs kon komen voor een bakkie, hij was toch in de buurt. Natuurlijk! Dit is op zich niet zo heel bijzonder, dat gebeurt wel vaker, dus ik zocht er niet teveel achter. Na een minuut of 10 zei hij opeens dat hij een verrassing had voor mij. ‘Eeehh, ok…’ Hij deelde mee dat hij de vaders/moeder/broers en zus had voorgelegd om als cadeau aan Andries en mij het feest te betalen! Hij wist dat ik het er al vaker over had gehad, en hij kwam toen op het idee om het feest an sich cadeau te geven. Het mooiste cadeau ooit! Zo’n feest is een ervaring en geeft een levenslange herinnering aan een mooie avond met familie en vrienden. Een beter cadeau had ik mij niet kunnen wensen. Super dankbaar dat mijn lieve broer dit bekokstoofd heeft en al mijn familieleden ben ik daarom ook eeuwig dankbaar.

Locatie

De locatie van het feest had ik al die tijd al wel in mijn achterhoofd. Aan het einde van de straat zit een grote partyboerderij waar deze feesten perfect voor zijn. Ik ben daar dus onlangs met Andries langs geweest om het één en ander door te nemen. Ik zag het al helemaal voor me!

Hier kunnen we wel een gezellig feestje houden!

Hoe kleden we het feest aan?

Wat er sowieso gaat komen is een photobooth! Met onze trouwdag hadden we leuke attributen en maakte de fotograaf foto’s van alle gasten. Hier kregen wij destijds zoveel leuke reacties op. Voor het feest gaan we geen fotograaf inhuren, dan is een photobooth ideaal.

fotosnap

Je kan zo’n dergelijk photobooth huren en de hele avond op je feest laten staan. Het ideale vind ik dat zo’n apparaat de foto’s ook meteen uitprint. Zo krijg je natuurlijk hartstikke leuke en gekke foto’s van de avond.

Met de nodige grappige items wordt dit natuurlijk een hit! Én iedereen heeft een leuk aandenken aan de gezellige avond.

Ballonnen

Natuurlijk moeten er bij de ingang van de accommodatie ballonnen met onze leeftijden hangen. We zouden kunnen kiezen voor 75, onze leeftijden bij elkaar opgeteld. Maar dat is wel heel confronterend…haha. Dan maar gewoon dit:

Muziek!

We kunnen onze eigen playlist samenstellen voor de avond. Het idee werd nog geopperd om op de uitnodigingen de vraag te zetten of mensen hun favoriete nummer willen doorgeven. Zo krijgen we een gevarieerd aanbod aan muziek en krijgt iedereen zijn of haar favoriete nummer die avond te horen. Allemaal leuke voorbereidingen.

Maar eerst…..!

Eerst moeten we de gastenlijst nog even afronden. Dat is toch ook nog best een opgave. Gelukkig is het feest pas in mei, dus als we deze maand de uitnodigingen versturen zijn we goed op tijd. Ik kan bijna niet wachten totdat het zover is! Heerlijk om een avond te genieten met alle lieve familie en vrienden en genieten van het leven.

Hebben jullie weleens een groot feest gegeven onlangs?

Liefs Hilde

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

1 Comment

  • Reply Sylvia W

    Heerlijk Hilde voor jullie om bezig te zijn dit speciale feest te gaan vieren met bij elkaar opgeteld al deze speciale gelegenheden. Heel speciaal dat dit realiteit kan gaan worden door jullie lieve familie, dat worden weer mooie herinneringen om te koesteren! Maar 1st de voorpret! Ah, ik moet bekennen dat ik er dit jaar niet onderuit ga komen! Ik word dit jaar 50! Maar hou er zelf niet zo van om het middelpunt te zijn, maar mijn vriend heeft ook allemaal redenen aan gegeven waarom het er nu echt van gaat komen! Wij gaan een feestje geven op de wijngaard van een vriend in de Achterhoek, buiten de datum (ook in mei!) en de locatie hebben we verder nog niets gepland, dus ik snoep van jou ideeën direct mee! In de Achterhoek worden veel feestjes gegeven dus ik ga ervan uit dat het regelen daar ook makkelijker gaat en ik hoop op mooi weer! Geniet van de verdere voorbereidingen, lieve groets x

    februari 21, 2019 at 23:02
  • Laat een reactie achter op Sylvia W Cancel Reply

    CommentLuv badge