Follow:
diary

Hillybilly’s Diary #228

hillybillybeauty.nl

Eindelijk naar Utrecht deze week! Een heerlijk weekendje met mijn moeder, zus en beide dochters. We keken er al een hele tijd naar uit. Lekker kletsen, lachen, eten en winkelen. Ook mocht Amy weer uit isolatie en begon mijn vakantie. Het weer zorgde ervoor dat we al optimaal gebruik konden maken van het zwembad wat eindelijk weer op staat in de tuin. Genieten!

Maandag

Amy zit nog in isolatie. Ze was vandaag erg moe, en is het ook flink zat om op haar kamer te blijven. Hopelijk morgen uit isolatie!

Gelukkig was Andries vrij en kon hij met Fenna het bad opzetten. Heerlijk voor de kids!

Thomas zit sinds kort op tennis en we kunnen daardoor op de club ook vrij tennissen. Dus even met Fenna (die alle sporten lijkt te beheersen haha) een balletje slaan.

En ook nog even naar de supermarkt. Daar moest natuurlijk een foto met Max gemaakt worden 😉

Dinsdag

Amy was vandaag 24 uur klachtenvrij en mocht uit isolatie. Eindelijk! En met het mooie weer maar meteen even lekker in het bad.

Woensdag

Vandaag gingen Andries en ik even langs woonwinkel Voorbrood om te kijken voor een andere stoel. Onze huidige stoel kraakt heel erg, en we mochten een andere stoel uitzoeken. Wat een service!

Deze is het geworden! Hij zit heerlijk!

Bij thuiskomst lag er een prachtig boek op mij te wachten. Wat een verwennerij.

En met het mooie weer wordt er optimaal gebruik gemaakt van het zwembad. Wat een luxe 🙂

Donderdag

Fenna kreeg vandaag haar eerste prik. Ze vond het wel spannend, maar het ging natuurlijk heel snel en soepel.

En zoals jullie kunnen zien ben ik naar de kapper geweest! De ochtend heb ik doorgebracht in de kappersstoel.

Maar ik ben zo blij met het resultaat! Echt zo ontzettend blij. Ik ga niet vaak naar de kapper, maar wanneer ik dan ga, is het ook meteen helemaal naar mijn zin.

Thomas mocht nog wat uitzoeken voor zijn rapport. Het werd een haai voor in het zwembad…..lol

Vrijdag

Op naar Utrecht!!

In de ochtend op tijd naar het station, we hebben er zin in!

Toen we aankwamen in Utrecht stonden mijn moeder en zusje al te wachten bij het hotel. We besloten om eerst een paar winkeltjes in te gaan en daarna hebben we even een drankje gedronken in dit leuke tentje.

Terwijl de hele dag door Utrecht banjerde, en vooral veel leuke dingen kochten had Thomas ook een leuke dag met zijn beste vriendje. Die gingen lekker varen.

In de middag gingen we langs bij mijn oom en tante die op een prachtig plekje in de binnenstad van Utrecht wonen. Met een hele mooie binnentuin. Daar hebben we heerlijk even gezeten, gekletst en gelachen. Toen snel naar de hotelkamer, opfrissen en naar het restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. ‘Vis en meer’ is echt een aanrader!

Daarna waren we allemaal moe en gingen we naar onze kamers om lekker te douchen en in bed te duiken. Een zeer geslaagde dag vandaag.

Zaterdag

Na een lekker ontbijt was het weer tijd om Utrecht in te duiken. Vandaag vooral Hoog Catherijne, maar eerst gingen we naar een fantastisch winkeltje: Elizabeth Wakefield Styling. Een heerlijk Engels winkeltje waar we onze ogen uitkeken (en ook wat kochten natuurlijk)

Ik kreeg van mijn moeder nog een heel mooi bordje. Super lief!

Na een heerlijke pizza gingen we onze spullen halen bij het hotel en namen we afscheid. Wij gingen weer met de trein terug en zij met de taxi. Het waren 2 heerlijke dag!

Zondag

Vandaag een lekkere rustige dag. Even niks, behalve mijn 2e prik halen. En einde van de middag ging ik met Fenna naar Rotterdam om haar vriendje van het station te halen. Dus die is ook weer dolblij 😉

Weer een weekje met leuke dingen om weer heel lang op te teren. Geweldig!